pondělí 26. prosince 2016

Vyhlášení Vánoční soutěže!


 Předem se omlouvám za malé zpoždění s vyhlášením. Nebudu to tu rozebírat, prostě se dostavily menší technické problémy. Každopádně teď jsem tu a myslím, že bychom se na to měli, bez zbytečných slov, vrhnout.

Na Štědrý den, v 9:00 skončila soutěž a na mně teď je, abych vyhlásila dva slibované vítěze. Děkuji moc všem, kteří se přihlásili.

Prvního vítěze vybral random.org a tím se stává...
...
Komentář číslo čtyři a Veronika Nejedlá!

Druhého vítěze jsem vybrala já podle vašich odpovědí na to, co pro vás znamenají Vánoce. Všichni jste napsali velmi kreativní odpovědi, takže výběr vůbec nebyl lehký, ale nakonec jsem se rozhodla, že se druhým vítězem stane...
...
Komentář číslo osm a Lucie Procházková!

Její odpověď na soutěžní otázku je tato:
Vánoce pro mě znamenají hodně. Je to období kdy jsme celá rodina spolu a všechno je fajn. Vánoce je období kdy vládne láska, pohoda, všude všechno voní lesem, vánočním cukrovím. Zdobí se stromeček a domy. Miluji vůni perníčků a pečení. Vánoce jsou pro mě opravdu hodně. :)
Líbila se mi hlavně pro svou skromnost, protoženeřeší žádné dárky a nakupování. :)

Obou vítězům moc gratuluji! Hlavně vás ale prosím, abyste mi, co nejdřív, poslali na email mysmallibrary.seznam.cz vaše adresy ať vím, kam knihy poslat. :)

A co na závěr? No, doufám, že se vám všem soutěž líbila. Ti, kdo nevyhráli, tak nemusí smutnit, protože už nyní vymýšlím další, takže na sebe nejspíš nenechá dlouho čekat. Jinak vám přeji hezký zbytek svátků a co nejvíce přečtených knih!





3 komentáře:

  1. Super, díky díky díky moc :-) Krásný Ježíšek...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Knížka mi dneska dorazila. Mooooc děkuju a určitě se podělím o dojmy z ní. Akorát nevím, kdy se k ní dostanu... Zase jsem to přehnala v knihovně a mám co dělat, abych to stihla přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to je super. :) A chápu to. Já to zas přehnala s nákupem za poukázky od Ježíška a taky nevím, kdy se k nim dostanu... :D

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.