pondělí 10. července 2017

Half Life: Half Lost - Sally Green

Jak poznat kdo je dobrý a kdo špatný?

Autor/ka: Sally Green
Originální název: Half Lost
Rok vydání: UK 2016/ CZ 2016
Nakladatelství: UK Penguin Books/ CZ Yoli
Překladatel/ka: Marcela Nejedlá
Počet stran: 335


Poslední díl příběhu Nathana Byrna. Jeho otec zemřel, on získal všechny jeho dary a teď se pokouší najít tu, co to všechno způsobila – Annalise. Vrcholí také konflikt mezi oběma znepřátelenými skupinami čarodějů a nebude vůbec lehké zvítězit.
Všichni si budou muset věřit, spolupracovat, překonat vzájemné neshody a hlavně se nebát nasadit vlastní život.

Zdroj

Začala jsem číst bez nějakých velkých očekávání a to jen proto, že jsem chtěla mít přečtenou celou trilogii. A ze začátku mě to opravdu moc nebavilo. Stále byl příběh takový moc „roztahaný“ a nijaký. Začetla jsem se až někdy ve třech čtvrtinách a opravdu mě bavil až úplný konec. A to hlavně proto, že jsem ho naprosto nečekala. Úplně mi vyrazil dech. Doufala jsem, že se ještě v posledních chvílích změní, že vše bude jinak, ale nebylo.

Nevím, čím to je, ale skoro nikdy nemám ráda hlavní hrdiny. A tady tomu nebylo jinak. Nathan mi zkrátka nepřirostl k srdci. Zdálo se mi, že často jednal jako šílenec nebo psychopat. Nejvíce jsem si oblíbila Gabriela, protože jednal podle svého srdce, ale také myslel na ostatní a ne jenom na sebe.

Obálka knihy je hezká, tak jako ty předchozí. Líbí se mi ten motiv ohně, který je vlastně stromem. A oceňuji, že obálka je opravdu výstižná, protože vždycky to tak není.


Nebudu lhát, jsem ráda, že jsem to dočetla a znova to asi už nikdy číst nebudu, ale promrhaný čas to určitě nebyl. Mě druhý díl moc neokouzlil, ale myslím, že ty, kterým se líbil, tenhle nezklame.

Zdroj

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze :) Četla jsem první dva díly :) Nejdříve mě moc nebavili, ale pak jsem si je oblíbila :) Na závěr série se proto také chystám a jsem zvědavá na ten šokující konec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) U toho konce jsem některé stránky četla víckrát, protože jsem si myslela, že jsem tomu špatně rozuměla (četla jsem to anglicky), ale ono ne...

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.