pátek 17. května 2019

Přečteno - Duben 2019


A je tu duben. I když mi semestr teprve nedávno začal, tak se blíží ke konci a s ním i deadliny na seminární práce a tak podobně. Možná je to jen výmluva, ale každopádně za duben jsem přečetla jen jednu knihu a to ještě do školy.


Těžká hodina - Jiří Wolker
Básnická sbírka, kterou jsem si chtěla přečíst už docela dlouho, a když jsem ji viděla v seznamu knih, ze kterých jsem si musela zvolit jednu na seminární práci, moc jsem neváhala. A musím říct, že jsem byla mile překvapena. Jednotlivé básně na sebe nenavazují, ale témata se někdy opakují. Nejvíce se mi líbili básně Oči, Slepí muzikanti a Muž. Nějaké jsem ale moc nepochopila (což se mi stává u většiny básnických sbírek), nebo jsem se do nich nedokázala dostatečně vcítit, ale celkově mi kniha navodila takovou tu příjemnou atmosféru, kterou u básní chci cítit, když je čtu. Trochu mi to také připomínalo Krchovského, jestli znáte.







Tak tady to je. Tenhle měsíc hodně krátce. Snad bude ten příští lepší.

2 komentáře:

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.