neděle 14. ledna 2018

Knihomolí úvahy - #15 Osmnáct cílů pro rok 2018


Přemýšlela jsem, jakou knihomolí úvahou začít rok 2018 a cíle pro tenhle rok jsou myslím dostatečně vhodné. Nejsem zrovna úspěšná v plnění takovýchto předsevzetí, ale tak třeba se mi to letos podaří.

Loni jsem si také dávala nějaká předsevzetí a úplně se mi je nepodařilo dodržet. Jen jedno mi vydrželo až do června, ale ostatní jsem vzdala už někdy v lednu. Tak snad to letos bude lepší. Tady je tedy těch mých osmnáct pro rok 2018:

  1. Přečíst 50 knih
  2. Číst alespoň pár stránek každý den
  3. Nepromeškat příležitosti kvůli lenosti nebo strachu
  4. Snažit se přidávat články na blog co nejpravidelněji a hlavně ne na poslední chvíli
  5. Dosáhnout 1000 sledovatelů na Instagramu
  6. Číst i povinnou četbu
  7. Udělat maturitu
  8. Dostat se na vysokou
  9. Zlepšit se ve focení
  10. Méně prokrastinovat
  11. Číst více anglických knih
  12. Zlepšit se v nizozemštině
  13. Začít se učit nový jazyk (nějaké tipy?)
  14. Pečlivě si vést diář (mám DOLLER)
  15. Učit se na každý test
  16. Nestresovat se tím, co nemůžu změnit
  17. Být kreativní
  18. Udělat rok 2018 tím nejlepším rokem vůbec
Dáváte si také nějaké cíle pro rok 2018? Daří se vám je zatím dodržovat?
Zdroj

9 komentářů:

  1. Super cíle. Mám také cíl 50 knih, myslím, že ho překonám, ale nechci si dávám něco nesplnitelného. Zároveň ale, pokud bych ho nesplnila, protože bych měla život nabitý něčím jiným, nebyla by to tragédie. :-)
    A také mám "cíl" s anglickými knihami, tam budu sahat asi hlavně po YA, kvůli jednoduchosti. :-)
    Ještě mám jeden cíl, "rok nepřečtených knih". Chci dohánět takové ty resty, které toužím dlouho přečíst, jako třeba Bídníky nebo Svědectví od Kinga. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak to držím palce. Také bych měla konečně přečíst "nepřečtené knihy", tak doufám, že se to podaří alespoň tobě. :)

      Vymazat
  2. Budu držet palce ať všechny cíle zvládneš. Hned v několika s tebou souhlasím (50 knih, maturita, VŠ...) Doufejme, že bude tento rok skvělý. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce :-) DOLLER mám taky. Myslím, že se mi daří celkem pravidelně zapisovat a plnit cíle :-) Počet knížek nemám určený, ale určitě přečtu co nejvíc. Další cíl mám hlavně do školy - studuji VŠ dálkově při práci a nechávám vše na poslední chvíli, to musím změnit. Taky mám v plánu lépe fotit a hlavně psát dobré recenze a přispívat na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ohledně knih předsevzetí nikdy nedávám. Ráda bych splnila výzvu, která je na Databázi knih, ale letos je docela složitá, tak si říkám, že to nechám volně plynout a uvidím. Každopádně jde spíš jen o něco, co zkusím a uvidím, nechci za tím nějak extra jít. Knihy si ke mě hledají cestu různě a já je nečtu kvůli tomu, abych jich přečetla nejvíc na světě, ale proto, že chci, aby mne oslovily.
    Jinak mám letos předsevzetí docela hojná - trochu zhubnout a přestat se hrbit, odstátnicovat a najít si příjemnou práci, vdát se. :) Snad budu úspěšná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky ta předsevzetí nedala proto, abych pak mohla na sociálních sítích vystavovat, jakou hromadu knih jsem přečetla. :) Jen jsem si všimla, že poslední dobou trávím více času na mobilu a méně čtením, i když mě moc baví. Tak to chci změnit. Proto ta předsevzetí - spíše jako motivace, než pevně daný cíl. ;)

      Vymazat
  5. Silno držím palce, aby sa si svoje ciele splnila, rovnako aj úspešne zvládla maturitu a prijímačky na vysokú :)
    Bod, ktorý sa týka nestresovania sa zvažujem aj ja :D Som príšerný trémista, ktorého vykoľají všetko a príliš si to berie k srdcu...čo už, ale začínam kvôli tomu šedivieť :D
    Tak teda, krásny rok 2018 a nech sa ti darí, maj sa krásne♥

    OdpovědětVymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.