pondělí 5. srpna 2019

Reading Rush 2019: How much did I read?/Kolik jsem toho nakonec přečetla?


⇊ ENGLISH PART ⇊

Dnes je pátého srpna a to znamená, že Reading Rush skončila už před týdnem.
Nepřečetla jsem během ní všechno, co jsem chtěla (můj TBR), ale i tak jsem toho přečetla víc, než kdybych se jí neúčastnila. Celkově jsem přečetla čtyři knihy, 1077 stran a získala jsem 13 odznáčků. Myslím, že nejlepší způsob, jak vám ukázat, jak to celé probíhalo, je den po dni:


Den 1
První kniha, kterou jsem si vybrala ze svého seznamu, byla Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny. Film jsem viděla hned, jak se dostal do kin, takže jsem věděla, že to bude úžasné a opravdu jsem se těšila na to, až si to konečně přečtu. Tu knihu jsem přečetla téměř jedním dechem. :D Bylo to opravdu skvělý. Připomnělo mi to, jak moc mám ráda ten svět, který J. K. Rowling vytvořila.

To bylo vše, co jsem ten den přečetla. Celkem 284 stran.

Den 2
A tohle je den, kdy začala čtecí krize. Jako druhou jsem si vybrala knihu Místo, kde bydlím od Brendy Rufener. I přesto, že jsem si čtení užívala, tak jsem vůbec neměla náladu na čtení. Takže jsem nakonec přečetla jen 62 stran.

Den 3
Třetí den byl ještě horší. Pokračovala jsem ve čtení Místa, kde bydlím, ale posunula jsem se jen o 35 stran. Věděla jsem, že se účastním read-a-thonu. Proč jsem nečetla víc?

Den 4
Poslední den čtecí krize. Ale i tak to byl lepší den než den tři. Přečetla jsem 50 stran.

Den 5
Tohle byl konečně ten den, kdy mi došlo, že to musím dohnat. Dočetla jsem Místo, kde bydlím, dala tomu pět hvězdiček z pěti a hned jsem začala číst další knihu - The Dark Between Stars od Atticuse. Přečetla jsem to jedním dechem a opravdu se mi to líbilo. Což vlastně není překvapení, protože Atticus je jeden z mých nejoblíbenějších "moderních" básníků. A protože to na dohnání ještě nestačilo, začala jsem číst čtvrtou knihu - Trny v čase. Knížka od českého autora, která je tak nádherně zpracovaná, že jsem se prostě nemohla dočkat, až ji začnu číst. Rozečetla jsem ji asi v deset a v půl jedný (kdy jsem šla spát) jsem byla už někde v půlce. :D Prostě se to strašně těžko odkládalo.

Celkem jsem přečetla 503 stran.

Den 6
Šestý den jsem neměla na čtení moc čas, ale i tak se mi podařilo dočíst Trny v čase a wow. Vážně to zbožňuju. Jedna z mých nejoblíbenějších knih. A musíte chápat, že to neříkám často. Jsem dost vybíravá, když dojde na oblíbené knihy.

Přečetla jsem 109 stran.

Den 7
Poslední den Reading Rush. Vůbec to nebyl produktivní čtecí den. Rozečetla jsem Collected Poems Of Oscar Wilde, ale rychle mi došlo, že to není jedna z těch knih, které přečtete za den. Přečetla jsem z toho 34 stran a to bylo všechno.

Účastnili jste se Reading Rush? Zvažujete, že se zúčastníte příští rok?


ENGLISH PART

Today is the fifth of August and the Reading Rush is a week over. I did not read everything I wanted to (my TBR), but it was still a productive week. Over all I finished four books, read 1077 pages and got 13 badges. I think the best way to show you how it went is day by day:

Day 1
The First book I chose from my TBR was Fantastic Beast: The Crimes Of Grindelwald. I saw the movie version right away when it was in theatres so I knew it was amazing and I was really excited to finally read it. I finished this book almost in one sitting. :D It was so good. It reminded me how much I love the world that J. K. Rowling has created.

That was all I read that day. Overall 284 pages.

Day 2
Well, that's where the crisis started.  The second book I chose was Where I live by Brenda Rufener. Despite of the fact I was really enjoying it, I wasn't in a reading mood at all. So I read just 62 pages that day.

Day 3
Day three was even worse. I continued reading Where I live but I read just 35 pages. I was doing read-a-thon. Why didn't I read more?

Day 4
Last day of reading crisis, but it was still better than day three. I read 50 pages.

Day 5
This was the day I realized, I really need to catch up. I finished Where I live, rated it five stars (out of five) and immediately started third book - The Dark Between Stars by Atticus. I finished it in one sitting and I really liked it. Which is not a surprise, because Atticus is one of my favorite "modern" poets. And because I needed to catch up even more, I started fouth book - Trny v čase. It is a book written by Czech author and it is so beautifully made, that I was really excited about reading it. I started it at 10pm and I went to bed at 0:30 in the morning. :D I was halfway throught. It was hard to put it down.

I read 503 pages.

Day 6
I didn't have much time this day, but I still managed to finish Trny v čase and wow. I really love it. One of my favorite books. And you really need to understand that I don't say it often. I am very strict, when it comes to my favorites.

I read 109 pages.

Day 7
Last day of The Reading Rush. It was not "reading productive day" at all. I started Collected Poems Of Oscar Wilde, but I really quickly realized that it's not a kind of book you finish in one day. I read just 34 pages of it and that was all.

Did you participated in Reading Rush? Are you considering participating the next year?

2 komentáře:

  1. To mě mrzí, žes zřejmě sáhla po špatné knize ve špatnou chvíli. To se mi taky stává. Ale nakonec máš moc hezké skóre. :) Já si asi dám nějaký osobní read-a-thon v září. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec to dopadlo celkem dobře. :) A děkuju. A dej vědět s tím osobním read-a-thonem, přidala bych se ;).

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.