sobota 6. srpna 2016

Osm světů: Rodina - Marcela Remeňová

Třetí díl úžasné sci-fi série od mladé české autorky.

Autor/ka: Marcela Remeňová
Originální název: Osm světů: Rodina
Rok vydání: CZ 2016
Nakladatelství: CZ Beltfilm
Překladatel/ka: /
Počet stran: 472

Po tak zajímavém a šokujícím konci, jaký měl druhý díl této série jsem se opravdu nemohla dočkat, až si přečtu tento třetí. Po tom, co se Lea dozvěděla, že je jednou z Potens, stvořitelů, kteří stvořili osmisvěťany a další rasy, se rozhodne najít svou rodinu, která by stále měla žít kdesi ve vesmíru.
Takové hledání není samozřejmě vůbec jednoduché, protože, řekněme si to upřímně - vesmír je obrovský, ale co když se jí to skutečně podaří? Jak ji rodina přijme? Jak se Lea vypořádá s tím, že o svých příbuzných ví jen to, co se dozvěděla ze svých snů? A bude všechno přesně tak, jak si představovala?
Schůzka s Amandou pro mě byla důležitá, ale vedle událostí několika posledních hodin se zasunula do vzdáleného zákoutí mé mysli, odkud se až doteď nevynořila.
"Promiň," hlesl jsem, protože na nic víc jsem se teď nezmohl. Amanda to nijak nekomenovala, ale z její další otázky byla cítit podrážděnost z toho, že tohle rozhodně nepovažuje za dostatečnou omluvu.
"Dorazíš ještě vůbec?"
"Spíš ne," odpověděl jsem jí po pravdě a nevnímal zvuk otevírajících se dveří, jak právě někdo vešel do vedlejší kabinky. (s.43-44)
Tenhle díl byl zatím nejlepší z celé série. Je vidět, že se autorka už dost vypsala a když to porovnám s prvním dílem, je to opravdu rozdíl. Do příběhu přibyla spousta nových postav, další zápletky a další nepřátelé. Vše se začíná rozplétat, ale je jasné, že ještě zdaleka nebylo čtenáři odhaleno vše. Tím je vše o to lepší, protože se na řešení snažím přijít sama a nemohu tak knihu vyhnat z hlavy.

Doufám, že brzy bude vydaný ten poslední díl, protože jsem opravdu napnutá, jak to všehno dopadne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.