čtvrtek 18. srpna 2016

P.S. Stále Tě miluju - Jenny Han

Láska není nikdy jednoduchá.

Autor/ka: Jenny Han
Originální název: P.S. I Still Love You
Rok vydání: USA 2015/ CZ 2016
Nakladatelství: USA Simon & Schuster Books for Young Readers/ CZ CooBoo
Překladatel/ka: Romana Bičíková
Počet stran: 304

Nejprve předstírali, že spolu chodí, ale nyní spolu chodí doopravdy. A je to vůbec možné? Je možné abyste se do někoho zamilovali tak, že předstíráte, že ho milujete?
Laře Jean to také vrtá hlavou, ale později to zastíní něco jiného. Do jejího života se vrátí kluk, který se jí kdysi líbil. Komu dá přednost? Jak to, že se jí líbí hned dva kluci najednou. 
Větší část odpoledne jsem strávila výrobou valentýnky pro Petera. Má tvar bílého srdce s okrajem z bílé krajky. Uprostřed jsem růžovou bavlnkou vyšila nápis JSI MŮJ, PETERE K. Vím, že mu to vyčaruje úsměv na tváři. Je to vtipné, škádlivé, nebere se to příliš vážně, stejně jako Peter sám. Zároveň to ale potvrzuje fakt, že mi dva, Peter Kavinský a Lara Jean Songová Coveyová, jsme pár. Chtěla jsem vyrobit mnohem extravagantnější valentýnku, ale Kitty řekla, že to už by bylo trochu moc. (s.126)
Stejně jako první díl se kniha četla až neuvěřitelně rychle a pokud mohu říci, tak se mi i více líbila. Zápletka je propracovanější, členitější a má rychlejší spád. 

Obálka je podobná jako u prvního dílu, což je skvělé, protože je vidět, že k sobě knihy patří. Název je originální a nápaditý, takže další plus. 

Celkově je kniha přinejmenším dobrá, i když to není žádné vrcholné literární dílo, ale spíše oddechové čtení pro dospívající dívky. Jen doufám, že nebude další díl, protože to by znamenalo, že bych si ho musela koupit...

2 komentáře:

  1. Táto knižka mi stále leží na polici. Prvá časť bola super. Už by som ju aj mohla otvoriť, že? :D

    my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to bys mohla, ale jinak to znám - na mě jich tam taky několik takhle čeká... Jinak, pokud se ti líbila prví část, tak si myslím, že se ti bude líbit i druhá, takže hurá do toho. ;)

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.