neděle 10. listopadu 2019

Přečteno - Červen 2019


Ano, vím, že mám s těmito články trochu skluz (jako s celým blogem...), ale stále to nevzdávám. A proto se dnes podíváme na to, co jsem přečetla v červnu. Měla jsem zkouškové, takže tolik času na čtení nebylo, ale i tak jsem zvládla přečíst tři knihy.


Pán prstenů: Společenstvo prstenu - J. R. R. Tolkien
První z nich bylo Společenstvo prstenu od Tolkiena. Konečně jsem se k tomu dokopala. Dost tomu pomohl i kamarád, který mi knihu neohlášeně přinesl a půjčil. Moje očekávání nebyla úplně vysoká, protože jsem četla Hobita (recenze) a toho bych ohodnotila asi jako hezkou pohádku, která mě příliš nezaujala. Nakonec jsem první díl Pána prstenů ohodnotila třemi hvězdami z pěti, což u mě znamená průměr a myslím si, že to skvěle charakterizuje můj názor na knihu. Příběh se mi líbil, nebylo s ním nic špatně, jen jsem postrádala větší hloubku při budování Středozemě (asi nebyl dobrý nápad tohle číst hned po Hře o trůny), ale tak to se třeba dostaví v příštích dílech, které mám v plánu číst, i když s tím nijak nepospíchám.





Nenechám tě odejít - Chevy Stevens
Druhou knihou byl recenzní výtisk od Megaknih Nenechám tě odejít. Tím pádem na knihu vyšla samostatná recenze, a tak to tady jen rychle shrnu. Příběh má opravdu velký potenciál, ale nemyslím si, že byl v knize plně využit. Postavy se mi zdály černobíle a děj příliš přímočarý na to, abych u čtení zažívala takové napětí, jaké u thrilleru očekávám. Konec mě překvapil, ale dle mého názoru byl překombinovaný a do knihy se nehodil. Nicméně na Goodreads jsem dala knize tři hvězdičky z pěti, což znamená průměr.









Pekárna v Brooklynu - Julie Caplin
Třetí a poslední knihou byl recenzní výtisk od Cosmopolisu Pekárna v Brooklynu, tedy další kniha s vlastní recenzí. A musím říct, že mě mile překvapila. Lepší letní oddechovku jsem si přát nemohla. Příběh měl mnoho dějových linií, nádhernou atmosféru a příjemné postavy, o jejichž osudy jsem se skutečně zajímala (což není pravidlem). I když kniha není úplně krátká, tak jsem ji přečetla jedním dechem a určitě vím, že si někdy přečtu další díly. Nejlépe někde na dovolené...







Četli jste nějaké z knih? A jak jste na tom s dodržováním dat vydávání článků vy? Mám tu někoho, kdo je taky tak šíleně pozadu? :D

4 komentáře:

  1. Jsi dobrá, že takhle dotahuješ věci! A žes přečetla první díl Pána prstenů. Držím palce i s dalšími díly. Já se na LOTRa chystám už tak dlouho, že už vlastně ani nevím, jestli ho kdy budu číst. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju. :3 A já myslela, že je divný, že to po takový době ještě zveřejním. :D A já jsem to s LOTR měla stejně, jenže pak mi tu knihu ten kamarád přinesl a on je velký fanoušek, takže by se ho dotklo, kdybych to nepřečetla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem poslední dvě zmíněné a Nenechám tě odejít se mi naopak líbila hodně, hodnotila jsem maximem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť jo, různí lidé různé názory. :)

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.