středa 2. ledna 2019

Knižní výzva 2019


A je tu další rok a s ním i další knižní výzva. Letos jsem se rozhodla účastnit téhle od blogu Čtenářka s prvními dojmy, stejně jako minulý rok. Loni se mi ji splnit nepodařilo a z plánovaných padesáti knih jsem jich přečetla jen dvacet sedm, ale letos svůj cíl určitě splnit zvládnu!

Mým cílem pro letošní rok je číslo 52. Stejnou výzvu jsem si dala i na svém účtu na Goodreads. Vychází to na jednu knihu za týden a to přece nezní tak hrozně? Když na to budu myslet, tak se mi to určitě podaří splnit.


1. Harry Potter a tajemná komnata - J. K. Rowling
2. Krverůž - Anita Grace Howard
3. If You Come Softly - Jacqueline Woodson
4. Origin - Dan Brown
5. Na okraji - Lina Bengtsdotter
6. The Bullet Journal Method - Ryder Carrol
7. Hordubal - Karel Čapek
8. An Absolutely Remarkable Thing - Hank Green
9. Měsíce - Karel Toman
10. The Witch doesn't Burn in His One - Amanda Lovelace



11. Ze života hmyzu - Bratři Čapkové
12. Pět kroků od sebe - Rachael Lippincott
13. Edison - Vítězslav Nezval
14. Těžká hodina - Jiří Wolker
15. Tiché zlo - Emma Viskic
16. Hra o trůny - G. R. R. Martin
17. Pán prstenů: Společenstvo prstenu - J. R. R. Tolkien 
18. Nenechám tě odejít - Chevy Stevens
19. Pekárna v Brooklynu - Julie Caplin
20. No one is too small to make a difference - Greta Thunberg


21. The Crimes of Grindelwald - J. K. Rowling
22. Místo, kde bydlím - Brenda Rufener
23. The Dark Between Stars - Atticus
24. Trny v čase - Jan Tomeš
25. The Hate U Give - Angie Thomas
26. Strážce ztracených měst - Shannon Messenger
27. A Sound of Thunder - Ray Bradbury
28. Čáry života - Veronica Roth
29. A Study in Scarlet - A. C. Doyle
30. The Fates Divide - Veronica Roth


31. Harry Potter a vězeň z Azkabanu - J. K. Rowling
32. Radio Silence - Alice Oseman
33. Guts - Chuck Palahniuk
34. Autismus a Chardonnay - Martin Selner
35. Zbabělci - Josef Škvorecký
36. Autismus a Chardonnay 2 - Martin Selner
37. Nástup - Václav Řezáč
38. Sapiens - Yuval Noah Harari
39. Žert - Milan Kundera
40. Romance pro křídlovku - František Hrubín

41. Noc s Hamletem - Vladimír Holan
42. Jako Bonnie a Clyde - Terry Shaft
43. iPohádka - Karel Kovy Kovář
44. Anděl - Jáchym Topol
45. V temnu - Lina Bengtsdotter
46. Call me by your name - André Aciman
47. We are the ants - Shaun David Hutchinson
48. Strawberry Spring - Stephen King
49.
50.



51.
52.









A jaký je váš cíl pro rok 2019?

8 komentářů:

  1. Na rok 2019 si dávám výzvu přečíst alespoň třicet knih :-) Nechci se letos věnovat pouze čtení :-) Držím palce, ať těch 52 knih zvládneš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já tobě taky držím palce. ;)

      Vymazat
  2. Já si dala 60 knih (což vidím celkem nereálně, ale uvidíme) Držím palce, ať se ti výzvu podaří splnit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky ti držím palce. A proč nereálné? To určitě dáš. ;)

      Vymazat
  3. Já zvolila 50 knih, stejně jako minulý rok. Loni se nezadařilo, tak doufám, že letos to bude lepší. Držím palce, ať se výzva povede a zvládneš i víc knih :) A taky ať narazíš na samé dobré kousky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) A zatím jsem s výzvou dokonce i trochu napřed, tak mi to snad vydrží. :D Dost mi pomáhá takové malé "předsevzetí", které jsem si pro letošní rok dala a to číst každý den. I kdyby to měla být jen jedna stránka. :)

      Vymazat
    2. Tak přesně toto "předsevzetí" mám i já, už asi 3 roky a fakt to pomáhá :D Akorát já si řekla aspoň pět sránek :D

      Vymazat
    3. U mě jde spíš o to otevřít tu knihu (dokopat se k tomu), pak už většinou přečtu i několik kapitol, i když se mi tu knihu otevřít nechtělo. Prostě potřebuju jen tenhle impulz, takže u mě počet stran nehraje takovou roli. :)

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.