pátek 23. září 2016

Autogramiáda Samanthy Shannon - Praha 23. 9. 2016


Dnes navštívila Palác knih na Václavském náměstí v Praze britská spisovatelka Samantha Shannon. Světově se proslavila svými zatím dvěma díly plánované heptalogie Kostičas (recenze zde).
Autogramiáda byla od pěti, ale já jsem tam byla asi v půl a už tehdy tam bylo dost lidí.  No tak jsme si tam s kamarádkou prostě stouply a čekaly.

A v pět to vypuklo. Nejprve byl krátký rozhovor, kde Samantha ochotně odpovídala na všechny dotazy například, že by hrozně ráda napsala knihu odehrávající se v Praze, že se jí tu moc líbí, že třetí díl série vyjde (v angličtině) v březnu roku 2017 nebo třeba, že často mívá spisovatelský blok a tím nejlepším způsobem, jak se z něj dostat, je prostě na chvíli odejít od toho, co píšete. Hodně mě třeba překvapilo, že si při psaní nedělá moc poznámek, všechno nosí víceméně jen v hlavě, což je obdivuhodné, protože má naplánovány všechny zbývající díly a to včetně úplného konce (který samozřejmě neprozradila).

Poté už byla samotná autogramiáda. Lidí se tam nakonec nakupilo opravdu hodně a i když jsme tam čekaly hodinu, pořád jsme byly v první půlce... Samantha byla moc milá, nechala nás si vybrat, jakou barvou podpis chceme, jestli chceme věnování a dávala do knihy i razítko se znakem Scionu. A navíc jsme se s ní mohli i vyfotit!

Zkrátka to bylo úplně skvělé a jsem hrozně ráda, že jsem tam mohla být, protože to, že k nám přijede nějaký známý zahraniční spisovatel se nestává každý den.

Byli jste tu také? A jak jste si to užili?


Kostičas je opravdu skvělá kniha...
Se Samanthou. :)
Zastávka ve Starbucks před autogramiádou.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.