pondělí 5. září 2016

Druhý Yoli piknik - Praha 30. 8. 2016



Prázdniny jsou za námi a nakladatelství Yoli se nám tento depresivní čas rozhodlo zpříjemnit touhle originální akcí. Jak je již z nadpisu patrné, je to již druhý piknik v pořadí. První se konal někdy začátkem prázdnin bohužel v době, kdy jsem se ho nemohla zúčastnit, ale nyní se mi to poštěstilo. A stálo to za to.

Nejprve jsem se obávala, jak se na chystanou akci bude tvářit počasí, protože předchozí den stále pršelo, ale vše se nakonec vybralo a při cestě na autobus se mi nad hlavou klenula pouze modrá obloha a slunce, které připomínalo, že léto stále ještě neskončilo. Piknik se konal v zahradě Kinského, kterou jsem i přes neznalost této části Prahy našla úplně v pohodě. (možná ale jen díky kamarádkám)

Když jsme tam dorazily byly jsme okamžitě mile přivítány a vtaženy do dění těmi, co už tam byli. Sedli jsme si na deku, jedli dobroty, které jsme si přinesli (nebo které přinesli jiní) a povídali si o knihách. Převážně o těch, které vydalo/vydá Yoli jako například Nedej se, Copatá máma, Half Bad, Byla jsem tu a další, ale dostalo se i na jiné. Společně jsme vychvalovaly ty, na kterých jsme se shodli, že se nám líbily, ale také jsme mohli říct názor na ty, které nám zas tak skvělé nepřišly. Čas od času byla vznesena soutěžní otázka a my měli možnost vyhrát nějakou z knih od Yoli. Mně se bohužel žádná vyhrát nepodařila, ale tak třeba příště.

Plánovaný konec byl v šest hodin, ale nakonec se to protáhlo, nicméně já tam do konce nebyla, protože jsem už musela jít, ale nevadilo mi to, i tak jsem si to moc užila. Navíc jsem se ještě cestou domů stavila v knihkupectví pro Nedej se od Raibow Rowell, o které se tam hodně mluvilo a kterou jsem už dlouho chtěla, takže úplná spokojenost... Doufám, že brzy bude zas nějaká podobná akce.

Takhle jsme se tam sešli. Na fotce nejsou úplně všichni, ale pro představu to jistě stačí. Já jsem třetí zleva. Fotil nás Radek z Yoli, tak snad nevadí, že jsem si vypůjčila fotku. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.