pondělí 5. září 2016

Postcrossing - #4 Červenec a srpen 2016


Protože jsem přes prázdniny nebyla moc doma a posílala a dostávala tak méně pohledů než obvykle, tak jsem se rozhodla tyto dva letní měsíce spojit do jednoho článku.

Za červenec jsem odeslala tři pohledy a přišlo mi jich pět, ale za srpen jsem pouze jeden odeslala, takže to sem ani nebudu dávat statistiky. Nyní tedy blíže k tomu červenci.



Dole na grafech můžete přehledně vidět, odkud a kam pohlednice putovaly. Největší radost jsem měla z toho z Nizozemska a nejvíce mě překvapil Singapurský.



Nyní k jednotlivým pohlednicím. 

První mi přišel z Nizozemska od Hetty, které je padesát osm, žije ve Werkendamu a pracuje s lidmi s demencí. Prý je to skvělá a inspirativní práce. Tento pohled mě potěšil nejvíce ze všech, protože, jak víte, Holandsko úplně miluju.


Druhý je od Didiea (jestli se to tak skloňuje) z Francie, který doufá, že se mi pohled líbí.


Třetí je od Lisy z Chicaga v Illinois v USA. Prý je to nádherné město. Také má dva syny, kteří mají také rádi Harryho Pottera jako já, a tak viděla všechny filmy a moc se jí líbily. 


Čtvrtý je od Yin ze Singapuru. Na pohledu je jedno ze známých turistických míst (řekla bych, že je oblíbené kvůli tomu výhledu).Doporučuje mi návštěvu Singapuru a tohoto krásného místa. 


A nakonec pátý je od Andyho z ze Spojeného království, přesněji z Walesu. Žije ve Wrexhamu a přivítal mě pěkně po velšsku - Bore da! Má rád čtení, vaření, hudbu, filmy, plavání a navštěvování nových míst. 


Tohle je tedy pro oba měsíce všechno. Příště toho jistě bude víc. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.